Тиждень математики. День енергозбереження.

       День енергозбереження був дуже насиченим: відкриті уроки у 6-А, 6-Б класах, «Брейн-ринг» у 5-Б кл., інформаційні 5-ти хвилинки з енергозбереження проводили учні 10-го кл. для 8-11-х класів та учні 7-А кл. для 5-7-х класів та учнів молодшої школи.

        Учні 5-Б проводили «Брейн-ринг» з елементами енергозбереження. Змагалися дві команди. Учні приймали активну участь у всіх конкурсах, на яких треба було відповідати на різні запитання: з математики, з енергозбереження, жартівливі, на логіку. Завершились змагання конкурсом капітанів. З невеликою різницею балів перемогла команда Пивовар Валерії.

    Учні 6-Б класу в рамках проекту «Енергоефективні школи» провели урок «Стовпчасті та кругові діаграми», на якому виконували діаграми-аплікації «Традиційні та альтернативні джерела енергії у різних країнах Європи».

        У виставці «Енергоефективність, енергозбереження. Цифри і факти» брали участь учні 5-11-х класів.

     Круглий стіл «Енергоефективність, енергозбереження в країнах Європи в цифрах і фактах». Учні 9-А, 9-Б, 10 і 11 класів підготували доповіді про новітні технології, заходи по енергозбереженню в таких країнах Європи, як Італія (Шаповал Б.), Швеція (Підгаєцький М. і Дубов В.), Франція (учні 11 класу Боярська І., Логвиненко М., Мамедов К. і Лесюк А.), Німеччина (учні 10 класу). Про цікаві факти «Альтернативні види енергії в різних країнах Європи» підготував презентацію Грицюк Денис (9-Б клас). Учні 10-го класу показали відео-ролик «Альтернативні види енергії в Німеччині». Найцікавіші повідомлення були у учнів 9-Б класу. Досвід інших країн з енергозбереження буде корисним для України.