10 клас
ІНОЗЕМНА МОВА
Кожним вчителем уже встановлений зворотній зв’язок з групами, які вивчають іноземні мови через Вайбер та Телеграм. Основна робота за програмою буде проходити дистанційно на платформі https://www.macmillaneducationeverywhere.com/, створені он-лайн класи, учні отримають доступ до усіх веб ресурсів навчально методичного комплексу Gateway (аудіо та відео матеріали, інтерактивні завдання, електронні книги). Також, широко будуть використовуватись можливості Google платформ, канали YouTube, Skype конференції, інтерактивне тестування Quizlet, learning.app, Kahoot!
УКРАЇНСЬКА МОВА
https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs, https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_7/37.html
https://r2u.org.ua/pravopys/pravXXI/125.html
https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_7/37.html
https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/particle_HE_spelling.html
МАТЕМАТИКА (АЛГЕБРА/ГЕОМЕТРІЯ)
Створено групу в месенджері Telegram, де учні у режимі он-лайн будуть отримувати презинтації, конспекти уроків та завдання для самостійного опрацювання.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Створено групи у Viber/Telegram месенджерах , де учні у режимі он-лайн будуть відправлені презинтації, конспекти уроків, відео-уроки з Ютьба для опрацювання.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ/ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Створено групи у Viber/Telegram месенджерах , де учні у режимі он-лайн будуть відправлені презинтації, конспекти уроків, відео-уроки з Ютьба для опрацювання.
БІОЛОГІЯ
Перегляд відео :Типи успадкування ознак у людини - YouTube
https://www.youtube.com › watch
Перегляд відео :Генетика статі. Успадкування ознак, зчеплених зі статтю
ФІЗИКА
Тема «Будова та властивості твердих тіл»
Відео урок
https://www.youtube.com/watch?v=9TVTIzMOdrg&list=PLRL-cCeT_VFoX7EkB3fU9xadBUpYLYGZ5&index=87
Закріплення:
https://learningapps.org/6493691
https://learningapps.org/8418744
https://learningapps.org/5770526
https://learningapps.org/7653831
ІНФОРМАТИКА
Працюємо з публікаціями. Знайомство з програмою Microsoft Publisher. Створюємо буклет. 21 (Завдання в книзі) |
Працюємо з малюнками в публікаціях. Створюємо інформаційний бюлетень 22 (Завдання в книзі) |