2017 - Реклама на упаковці

Упаковка, як важливе джерело інформації про продукт, фірму-виробника, правила користування, терміни зберігання, склад виробу та тому подібне є об'єктом інноваційного маркетингу. Велике значення має і реалізований на упаковці візуальний образ товару, що становить певне поєднання кольорів, шрифту, геометричних форм та інших елементів образотворчого ряду. Усе це є і важливим атрибутом конкурентоспроможності товару. Але не варто на упаковці так багато записувати реклами. За надмірною кількістю реклами можна не побачити основного, що необхідно людині знати про товар. Більше уваги потрібно приділити тому, щоб утилізація упаковки була максимально ефективною. У глобалізованому світі потрібно вирішити проблему оптимального поєднання інноваційного маркетингу для нових сфер застосування упаковки та нагальною необхідністю збереження ресурсів для її виготовлення з метою покращання загального стану навколишнього природного середовища.