Зарубіжна література Домашнє завдання 30 березня - 03 квітня . 6 клас . Читати про фантаста Рея Бредбері на сторінках 194-195 Читати уривок з соціальної фантастики "Усмішка" сторінки 196-200. Скласти письмовий план уривку. Фото плану прочитаного тексту надсилати Анатолію Вікторовичу у групі Вайбер 6-го класу.

ІНОЗЕМНА МОВА

Кожним вчителем уже встановлений зворотній зв’язок з групами, які вивчають іноземні мови через Вайбер та Телеграм. Основна робота за програмою буде проходити дистанційно на платформі https://www.macmillaneducationeverywhere.com/, створені он-лайн класи, учні отримають доступ до усіх веб ресурсів навчально методичного комплексу Gateway (аудіо та відео матеріали, інтерактивні завдання, електронні книги). Також, широко будуть використовуватись можливості Google платформ, канали YouTube, Skype конференції, інтерактивне тестування Quizlet, learning.app, Kahoot!

 

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ/ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Створено групи у Viber/Telegram месенджерах , де учні у режимі он-лайн будуть відправлені презинтації, конспекти уроків, відео-уроки з Ютьба для опрацювання.

 

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

Створено групу в месенджері Viber, де учні у режимі он-лайн будуть отримувати відеоуроки, презинтації, конспекти уроків та завдання для самостійного опрацювання.

П`ятниця (13.03.2020)

Мова

Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс

Зробити конспект, переглянувши відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=NIXLlRr-Hw8&list=PL-qqqC4sJBlHjYYoCIPGU1x6swg726SdE&index=12

Відкрити пазл. Розподілити складні прикметники. Записати їх у дві колонки.

https://learningapps.org/display?v=p2u75nfy518

Розмістити прикметники у колонку з правильним його написанням. Перевірте себе, натиснувши квадратик з галочкою. Після цього запишіть у зошит усі слова правильно у три колоночки.

https://learningapps.org/display?v=p799b6dht18

Домашнє завдання: «творче конструювання»

Утворити словосполучення «прикметник + іменник». Пояснити правопис складних прикметників.

(Багряний цвіт) листок, (гострий бік) каміння, (срібна вода) Дніпро, (Давня Русь) література, (приємний, святковий) подія, (шість пелюсток) квітка, (брунатний, сизий) вода, (легка атлетика) крос, (яскраве, синє) небо, (рожевий, бузковий) дим.

Фото виконаного домашнього завдання надіслати у чат до наступного уроку.

Література

Тема: Ярослав Стельмах. Повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

Переглянути презентацію: https://www.youtube.com/watch?v=CapBqLZAkk4

Читати повість (І-V розділи) на с. 157-172

Домашнє завдання: с. 171 № 4 (письмово у зошит)

Фото виконаного домашнього завдання надіслати у чат до наступного уроку.

Вівторок (17.03.2020)

Мова

Тема: Написання –н- і –нн- у прикметниках

1.     Опрацювати за підручником параграф 51

2.     Письмово виконати вправи 426, 427, 428

Домашнє завдання: вивчити правила за параграфом 51, виконати вправу 430

Фото виконаного домашнього завдання надіслати у чат до наступного уроку.

 Середа (18.03.2020)

Мова

Тема: Написання прізвищ прикметникової форми

1.     Усно опрацюйте матеріали в документі Word «Прізвища прикметникової форми» .

2.     Дослідження. Дослідіть походження вашого прізвища, використовуючи допомогу батьків та інтернет. Запишіть результати.

3.     Опрацювати теоретичний матеріал за підручником: параграф 53.

4.     Виконати вправи 440 (пис.), 441 (пис.), 442 (пис.), 445 (пис.)

Домашнє завдання: параграф 53, вправа 446 (пис.)

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня. 

Четвер (19.03.2020)

Мова

Тема: Розбір прикметника як частини мови

1.     Записати у зошит схему розбору: https://urok.in.ua/content/rozbir-prykmetnyka-yak-chastyny-movy

2.     Переглянути приклад розбору прикметника як частини мови: http://edufuture.biz/index.php?title=Схема_розбору_прикметника_як_частини_мови._Конспект

3.     Записати речення, підкреслити усі члени речення. Після речення виписати прикметники та розібрати їх як частини мови.

Ø Літо збігло, як день, і з незлежаного туману вийшов Синьоокий, золоточубий вересень (М. Стельмах).

Ø Удовина хата була висока, світла і дзвінка (М. Стельмах).

Ø Легкі тепловії лоскочуть лице. (І. Цюпа) 

Ø У світі той наймудріший, хто найдужче любить життя. (В.Симоненко)

Домашнє завдання: виконати самостійну роботу «Правопис складних прикметників» до 21:00 (Чт – 19.03.2020): join.naurok.ua  (код доступу 888375)

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня.

Література

Тема: Ярослав Стельмах. Повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

1.     Читати повість с. 172-184

2.     Спробутей визначити тему та ідею повісті (усно).

3.     С. 185 № 11 (пи.)

Домашнє завдання: виконати самостійну роботу «Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки…»» до 21:00 (Чт – 19.03.2020): join.naurok.ua (код доступу 645347)

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня.

П`ятниця (20.03.2020)

Мова

Тема: Прикметник (повторення)

Повторити все про прикметник (https://zno.if.ua/?p=2696 )

Виконати вправу 447 (пис.), 448 (пис.)

Домашнє завдання: доздати борги та протягом дня пройти тест «Правопис складних прикметників», який не пройшли вчора : join.naurok.ua (код доступу 542009)

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня.

Література

Протягом дня пройти тест «Я.Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера". Розділ І-ІV», який не пройшли вчора: join.naurok.ua (код доступу 280576)

Тема: Ярослав Стельмах. Повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

Пройти тести:

join.naurok.ua (код доступу 231394)

join.naurok.ua (код доступу 761756)

Домашнє завдання: с. 185 № 1 (будиночок) – письмово в зошит. А також надіслати всі борги.

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня.

Вівторок (31.03.2020)

Мова

Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Зробити конспект, переглянувши відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=efDMjzg5pc4

За підручником опрацювати параграф 54

Виконати вправи 450 (пис.), 454 (пис.)

Домашнє завдання: вивчити правила, виконати вправу 453 (пис.)

Середа (01.04.2020)

Мова

Тема: Числівники кількісні та порядкові

За підручником опрацювати параграф 55

Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ugwcdxocfpU

Виконати вправи 456 (пис.), 458 (№ 1 та 2 пис.)

Домашнє завдання: перейти за посиланням та перевірити свої знання: https://learningapps.org/2385027

Четвер (02.04.2020)

Мова

Тема: Творення числівників. Числівники прості, складні, складені

1.     Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ugwcdxocfpU&list=PLgPJeYhhhB9zjJEVjSqueJAueUEmnI80k&index=14

2.     Виконати вправи 460 (пис.), 461 (пис.)

Домашнє завдання (не на оцінку, а для практики) : перейти за посиланнями та виконати завдання, результати сфотографувати та надіслати мені В ОСОБИСТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ. Можете виконати стільки завдань, скільки дозволить сайт це робити безкоштовно.

https://learning.ua/mova/shostyi-klas/svitamy-za-skarbamy

https://learning.ua/mova/shostyi-klas/kilkisni-ta-poriadkovi-chyslivnyky

https://learning.ua/mova/shostyi-klas/prosti-skladni-i-skladeni-chyslivnyky

Література

Тема: Тема: Ярослав Стельмах. Повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

Завантажити документ Word «6 кл_літ_02.04_конспект» та опрацювати його.

Домашнє завдання: прочитати біографію Лесі Воронини на с. 186

П`ятниця (03.04.2020)

Увага! З п'ятниці (03 квітня 2020 р.) клас працюватиме через Google Classroom.

Література

Тема: Леся Воронина. Повість «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»

Перейти за посиланням та переглянути відео (буктрейлер до повісті, яку ми вивчаємо) : https://www.youtube.com/watch?v=xeXMaSq9SZY

Завантажити документ Word «6 кл_літ_03.04_конспект+завдання» та опрацювати його.

Читати с. 186-200

Домашнє завдання:

1.     Прочитати повість, акцентуючи увагу на реальні та фантастичні події.

2.     Подумати, чи можливо повністю позбавитися від страху, чи це природне почуття, яке викоренити не можливо?

3.     с. 201 № 12 (пис.)

Примітка. Виконане завдання у Word прикріпити під завданням в Google Classroom.

 

БІОЛОГІЯ

 

"Плід. Поширення плодів та насіння"

Перегляд файлу (презентація "Плід. Поширення плодів та насіння")

Тестування https://naurok.com.ua/test/plodi-3465.html

ІНФОРМАТИКА

Програмне забезпечення для створення і відтворення комп’ютерних презентацій.   9(Завдання в книзі) 

https://www.youtube.com/watch?v=TZcWC5k0NuM

Послідовність створення презентацій та вимоги до їх оформлення. 10

https://www.youtube.com/watch?v=RaJDXU4DVJU

Пратична робота:

https://docs.google.com/document/d/1tPiHZzXHMPgcfbUudRBFzrs_qD_MwGAJx9TnO6COP2c/edit?usp=sharing

Відправити роботу на ctrateh2@gmail.com до 14:00 18.03.2020

Завдання з математики на період карантину з 30.03 по 3.04.2020 р. 6 клас Тема «Розподільна властивість множення. Подібні доданки та їх зведення» 1. Відео уроки https://www.youtube.com/watch?v=09wYpZMITz8 https://www.youtube.com/watch?v=bOXeUUXeI9k https://www.youtube.com/watch?v=BTTMD6ePzGg це цікаво: https://www.youtube.com/watch?v=Ty-VzpN4i7s 2. Підручник § 45, № 1229; 1231; 1233; 1235; 1237; 1239; 1243. § 46, № 1252; 1255; 1258; 1253. 3. Вправи на закріплення матеріалу у групі Viber.