АНГЛІЙСЬКА МОВА

Кожним вчителем уже встановлений зворотній зв’язок з групами, які вивчають іноземні мови через Вайбер та Телеграм. Основна робота за програмою буде проходити дистанційно на платформі https://www.macmillaneducationeverywhere.com/, створені он-лайн класи, учні отримають доступ до усіх веб ресурсів навчально методичного комплексу Gateway (аудіо та відео матеріали, інтерактивні завдання, електронні книги). Також, широко будуть використовуватись можливості Google платформ, канали YouTube, Skype конференції, інтерактивне тестування Quizlet, learning.app, Kahoot!

ФРАНЦУЗЬКА МОВА

І. Переглянути презентацію та виконати завдання (1, 2, 3, 4, 5, 7)  https://www.slideshare.net/mariamchams/exercice-sur-le-voyage

ІІ. Зайти на сайт https://www.francaisfacile.com/cgi2/myexam/liaison.php?liaison=_voyage_, вибрати в таблиці завдання “Vacances (Anglais-Français)” (вставити пропущені слова)


ІІІ. Прослухати діалог на сайті https://www.podcastfrancaisfacile.com/podcast/parler-de-ses-vacances.html та виконати завдання (відповісти на запитання, вибрати Vrai/Faux)

ІV. Знайти у кросворді і виписати слова на тему: “Mon voyage”Домашнє завдання: Впр. 3, ст. 93 (підручник, письмово), скласти кросворд на тему “Le voyage”

Домашнє завдання: Впр. 3, ст. 93 (підручник, письмово), скласти кросворд на тему “Le voyage”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 

Створено групи у Viber/Telegram месенджерах , де учні у режимі он-лайн будуть відправлені презинтації, конспекти уроків, відео-уроки з Ютьба для опрацювання.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ/ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Створено групи у Viber/Telegram месенджерах , де учні у режимі он-лайн будуть відправлені презинтації, конспекти уроків, відео-уроки з Ютьба для опрацювання.

 

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

Створено групу в месенджері Telegram, де учні у режимі он-лайн будуть отримувати відеоуроки, презинтації, конспекти уроків та завдання для самостійного опрацювання.

П`ятниця (13.03.2020)

Мова

Тема: Однорідні члени речення з різними зв’язками. Поширені й непоширені однорідні члени речення

Зробити конспект, переглянувши відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=XXHjhNYvYyE&list=PL-qqqC4sJBlHq8ulQ7ykEVCTEBaO4O2Xz&index=10

Виконати у зошиті вправу 301

Домашнє завдання: параграф 28 та конспект у зошиті – повторити; виконати вправи 305 (пис.)

Фото виконаного домашнього завдання надіслати у чат до наступного уроку.

Література

Тема: Олександр Довженко – видатний український кінорежисер і письменник

Зробити конспект, переглянувши відео: https://www.youtube.com/watch?v=Qo0kIxOFzXM

Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=BwbTqt6g9os

Скласти кросворд за відомостями про життя та творчість Олександра Довженка (10-15 слів) та надіслати у форматі Word.

Домашнє завдання: прочитати оповідання Олександра Довженка «Ніч перед боє»

Понеділок (16.03.2020)

Література

Тема: Олександр Довженко. «Ніч перед боєм» - твір про один із періодів Другої Світової війни; про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців.

1.     Пригадайте, що таке епос та оповідання?

2.     Провести дослідження на тему «Друга Світова війна, хід її на території України: окупація та звільнення українських міст та сіл від фашистської навали». Результати оформити у вигляді повідомлення (у документі Word) на пошту: ryabchuk.viktoriya@gmail.com

3.     Скласти у зошиті паспорт твору:

Паспорт твору

О.Довженко. «Ніч перед боєм» (1942 р.)

Літературний рід

Жанр

Тема:

Ідея:

Герої твору:

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня.

4.     Групове завдання. Дослідіть, які міфологічні, релігійні та історичні образи використовує в оповіданні автор і з якою метою. Поясніть, що вони означають? (Святий Микола-угодник, Морозенко, образ річки Стікс, через яку переправляв Харон). На обговорення у чаті та оформлення завдання у Word (кінечний результат – 1 документ від усіх учасників) надаю 30 хв (14:30 – 15:00).

Домашнє завдання: дібрати цитати для характеристики героїв (герой: характеристика – цитата) та надіслати у документі Word на пошту: ryabchuk.viktoriya@gmail.com до наступного уроку.

Вівторок (17.03.2020)

Мова

Тема: Кома між однорідними членами речення. Речення з кількома рядами однорідних членів. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами

1.     Зробити конспект, переглянувши відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=QvfE0Knbv3Q&list=PL-qqqC4sJBlHq8ulQ7ykEVCTEBaO4O2Xz&index=9

2.     Усно опрацювати параграф 29 за підручником.

3.     Виконати вправи 309, 313 (пис)

4.     Усно опрацювати параграф 31 за підручником.

5.     Виконати вправу 344 (пис)

Домашнє завдання: параграф 29 та конспект у зошиті – повторити; виконати вправу 319 (пис.)

Фото виконаного домашнього завдання надіслати у чат до наступного уроку (18.03.2020).

Середа (18.03.2020)

Мова

Тема: Однорідні й неоднорідні означення

1.     Зробити конспект, опрацювавши параграф 30 за підручником та матеріали посилання: http://shkolyar.in.ua/odnorodni-neodnorodni-oznachennya

2.     Виконати вправу 325 (переписати; знайти та зафарбувати олівцями означення: однорідні – зеленим кольором, неоднорідні блакитним)

3.     Виконати вправи 329 (пис), 332 (усно)

Домашнє завдання: параграф 30 та конспект у зошиті – повторити; виконати вправу 333 (пис.)

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня.

П`ятниця (20.03.2020)

Мова

Перевірка знань: виконати самостійну роботу «Однорідні члени речення з різними видами зв'язку: поширені й непоширені. Смислові відношення і вживання розділових знаків»: join.naurok.ua (код доступу 248187)

Тема: Звертання погирені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях

1.     Зробити конспект, переглянувши відеоуроки:

https://www.youtube.com/watch?v=5-m7o1R2F7Q

https://www.youtube.com/watch?v=z3sR6_NX7vg

2.     Виконати вправи 35 (усно), 351 (переписати та знайти звертання, зафарбувавши їх різними кольоровими олівцями: поширені – блакитним, непоширені – зеленим)

Домашнє завдання: повторити параграф 32 та конспект у зошиті; виконати вправу 353 (пис.). А також надіслати всі борги.

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня.

Література

Тема: Олександр Довженко. «Ніч перед боєм»

С. 142 № 9 (пис.)

Виконати самостійну роботу:

join.naurok.ua (код доступу 534031)

join.naurok.ua (код доступу 270117)

Домашнє завдання: скласти кросворд за оповіданням (у зошиті чи документі Word); надіслати всі борги.

Фото виконаного завдання надіслати у чат протягом дня.

Понеділок (30.03.2020)

Увага! З понеділка (30 березня 2020 р.) клас працюватиме через Google Classroom.

Література

Тема: Ніна Бічуя: життя та творчість.  Повість «Шпага Славка Беркути». Сюжет твору.

1.     Переглянути відео «Ніна Бічуя».

2.     Прочитати та законспектувати у зошит біографію: https://www.ukrlib.com.ua/bio/printit.php?tid=13481

3.     Опрацювати документ Word «8-А_літ_30.03_Конспект до уроку+дз».

4.     Знайти та записати термін «психологізм» (в літературі).

Домашнє завдання: читати повість за підручником: с. 143-176; проаналізуйте стосунки у родинах Славка Беркути, Юлька Ващука і Стефка Вуса та з’ясуйте, наскільки взаємини  з батьками впливають на вчинки підлітків, користуючись орієнтовним планом аналізу родинних стосунків.

Примітка. Конспект сфотографувати та надіслати в чат, а виконане завдання у Word прикріпити під завданням в Google Classroom.

Вівторок (31.03.2020)

Мова

Тема: Інтерв’ю в публіцистичному стилі

1.     Повторити теорію про публіцистичний стиль за посиланням: https://zno.if.ua/?p=4804

2.     Опрацювати теорію за підручником (с.211, 213)

3.     Усно попрацювати над вправами 375 та 376

Домашнє завдання: виконати вправу 378: користуючись пам’яткою, складіть запитання для свого інтерв’ю; візьміть інтерв’ю у старшого члена сім’ї та зніміть це на камеру; запишіть та відредагуйте інтерв’ю; оформити в документі Word.

Примітка. Відео надіслати мені на пошту ryabchuk.viktoriya@gmail.com або в Telegram, а інтерв’ю прикріпити під завданням в Google Classroom.

Четвер (02.04.2020)

Література 

Тема: Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути». Повість про школу та проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дитини.

1.     Вправа «Класифікація»: розподіліть твердження за належністю до героя: https://learningapps.org/display?v=phvr3nym217

Щоб перевірити свої відповіді, натисніть на маленький кружечок з квадратиком, що знаходиться у правому нижньому куточку.

2.     Завантажити документ Word та виконати всі завдання.

Домашнє завдання: прочитати статтю Н. Марченко «Місто. Дитинство. Перші уламки…» Режим доступу: http://www.chl.kiev.ua/key/Books/ShowBook/102

Примітка. Виконане завдання у Word прикріпити під завданням в Google Classroom.

П`ятниця (03.04.2020)

Мова

Тема: Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при них.

1.     Зробити у зошиті конспект, переглянувши відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=wc1ClfxXdwY

2.     За підручником усно опрацювати параграф 33

3.     Виконати завдання у Word «8-А_мова_03.04_завдання»

Домашнє завдання: використовуючи вставні слова, написати мініатюру «Лиш доброта, мабуть, врятує світ…»; підготуватись до самостійної роботи.

Примітка. Конспект сфотографувати та надіслати в чат, а виконане завдання у Word прикріпити під завданням в Google Classroom.

Понеділок (06.04.2020)

Література 

Тема: Ніна Бічуя. Повість «Шпага Славка Беркути»: особливості композиції, проблематика.

Завантажити та опрацювати конспект уроку, відповісти на питання.

Домашнє завдання: прорекламуйте повість «Шпага Славка Беркути», тобто створіть буктрейлер; підготуватись до самостійної роботи за статею Н. Марченко «Місто. Дитинство. Перші уламки…» (Режим доступу: http://www.chl.kiev.ua/key/Books/ShowBook/102) та повістю.

Примітка. Виконане завдання у Word та PowerPoint прикріпити під завданням в Google Classroom.

 

МАТЕМАТИКА (АЛГЕБРА/ГЕОМЕТРІЯ)

Створено групу в месенджері Telegram, де учні у режимі он-лайн будуть отримувати презинтації, конспекти уроків та завдання для самостійного опрацювання.

ФІЗИКА

1. Виконати віртуальну лабораторну роботу. Проаналізувати експериментальні данні. Відповіді прислати в чаті «Вайбер»

https://www.youtube.com/watch?v=YxFsfXq_sg0&t=57s

2. Розглянути тему відео уроку. Розв’язати  запропоновані завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk

 

ГЕОГРАФІЯ

Тести на перевірку домашнього завдання  https://quizizz.com/

Українські Карпати

Перегляд  Відеоматеріалів:  https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=LcKUV0xQVBI

Та інформації із сторінки https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B8/

Д/з: Параграф 38-39, вправа https://learningapps.org/3778895

БІОЛОГІЯ

 

"Будова і функції кровоносних судин. Рух крові судинами"

Перегляд файлу (презентація "Будова і функції кровоносних судин. Рух крові судинами")

     Вправа на перевірку    Кровоносні судини

Тести  Біологія  8 клас  https://naurok.com.ua/test/krovonosni-sudini-39044.html

Перегляд файлу (презентація "Види кровотеч"

Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=axoYUEzW1ck

ІНФОРМАТИКА

Формати файлів текстових документів. Створення, редагування та форматування текстових документів https://www.youtube.com/watch?v=3V0DDj1PmNQ

Пратична робота:

https://docs.google.com/document/d/1s5GNffi_cwT9cj7WP2qdkrUKAfD30hEada0v08tIQds/edit?usp=sharing

Відправити роботу на ctrateh2@gmail.com до 14:00 18.03.2020

Пошук та заміна фрагментів тексту https://www.youtube.com/watch?v=6KWup6muQnY

Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками, таблицями

https://www.youtube.com/watch?v=cKZB6hx1v-o

Пратична робота:

https://docs.google.com/document/d/1Zz1AKbMURF8AHMGW-LIEgjn9X-Oidm3-8xVHv8Zyk3Y/edit?usp=sharing

Відправити роботу на ctrateh2@gmail.com до 14:00 19.03.2020

Форматування з використанням стилів https://www.youtube.com/watch?v=7a5pYuxizYk