Урок-симпозіум на тему ''Вітроенергетика''

        25 жовтня учні 10-го класу провели урок-симпозіум на тему ''Вітроенергетика''. Учні перевтілилися в знавців вітроенергетики і розглянули такі питання: що таке вітроенергетика, як ми можемо її отримати, чи є в Україні вітроелектростанції і які саме?

       Дослідили, що сонце є джерелом вітроенергетики, так як воно сприяє утворенню вітру. З'ясували, що саме треба зробити , щоб найкраще використовувати енергію вітру: насамперед, потрібно досконало розуміти добові та сезонні зміни вітру, зміну швидкості вітру в залежності від висоти над поверхнею землі, кількість поривів вітру за короткі відрізки, а також статистичні дані хоча б за останні 20 років.

 

Детальніше



Гідроенергетика – перспективна галузь

        11 жовтня 2013 року учні 10 класу провели захід на тему «Гідроенергетика»

     Під час заходу була представлена презентація, яка містила загальну характеристику поняття «гідроенергетика» та «гідроелектрика», принципи роботи ГЕС, інформацію про малі ГЕС у світі та Україні. Були висвітлені проблеми відновлення ГЕС в нашій країні, що були зупинені в 50-60 роках ХХст; напрями розвитку малої гідроенергетики в Україні, його стадії. Були названі найбільші ГЕС України.

Детальніше



Вчимося і вчимо економити!

        Важко навіть уявити, як раніше жили люди без електричних ламп, комп'ютера, телевізора чи пральної машини… На щастя, сучасному поколінню дістались величезні надбання цивілізації, що суттєво полегшують нам життя. Але разом із комфортом до нас прийшли і проблеми: використання побутових приладів «влітає в копієчку»… Як же діяти? Відмовитися від них? Ні! Навчитися економити? Так!

Детальніше



Екскурсія до Інституту технічної теплофізики

       19 листопада учні 9-Б класу відвідали Інститут технічної  теплофізики при Національній академії наук України. Старший науковий співробітник Недбайло Олександр Миколайович розказав дітям про проект Інституту «Будівництво енергоефективного будинку», що впроваджується за сприяння влади і Президента України. Учні почули, які ресурси, матеріали використовуються при будівництві, дізналися технологію будівництва  і побачили на власні очі сам «чудо-будинок». 

Детальніше



Пластику – друге життя

        Кожен  знає,  скільки  побутових  відходів  попадає  на  звалище.  Це    пластикові  пляшки,  папір,  залишки  їжі…  А  щоб  їх  переробити,  скільки  потрібно  коштів!  Учні  11  класу  задумалися,  як   розумно  примінити  побутові  відходи ,   дати  їм  «друге  життя». Адже  це  один  із  шляхів  енергозбереження.  Ось  їхні  пропозиції.

  1. Із  пластикових  пляшок  можна  зробити  декоративну  вазу  для  квітів.
  2. До  картопляних  шкірок  добавити  трохи  зерна  і  зварити  їжу  для  птахів.
  3. Із  пластикових  пляшок  зробити  годівнички  для  пернатих.

 

Детальніше



Інсценізація казки: «Про двох маленьких принців»

           Учні  6-Б  класу  19  листопада  інсценізували  казку  на  тему  енергозбереження: «Про  двох  маленьких  принців».

           В  королівстві  у  одного  короля  росли  сини – близнята…

           Батько – король  запрошував  для  їхнього  навчання  найкращих  учителів…

        На  день  народження  батько-король  подарував  хлопчикам  по  маленькому  будиночку. Коли  в  одного  з  братів  вичерпалися  запаси  води,  газу,  електроенергії,  він  прийшов  просити  допомоги   в  іншого… 

        -  Дай,  будь  ласка,  мені  теплої  води,  щоб  заварити  чаю,  бо  в  моєму  будиночку  відсутній  газ,  немає  опалення.  А  я  дуже  замерз  і  хочу  зігрітися…

         -   І  телевізор  у  мене  вдома  не  працює,  бо  немає  електроенергії…

         Основна задача,  яка  ставилася  перед  шестикласниками,  зрозуміти,  що  кожен  повинен  економити  воду,  електроенергію,  газ,  адже  їхні  запаси  вичерпні.

Детальніше



«Екошкін будиночок»

         14 листопада учні 8-б класу відвідали дитячий навчальний заклад № 449, де провели для вихованців старших груп пізнавальний та цікавий захід «Екошкін будиночок». Школярі ознайомили дітлахів з правилами економії світла, води, тепла вдома ті в дитячому садочку.

Детальніше



Відвідування «Експериментаніуму»

       У музеях ми звикли бути пасивними спостерігачами, сприймаючи експонати крізь скло. Науково-розважальний центр «Експериментаніум» покликаний розвіяти наші стереотипні уявлення та усталені заборони. Увімкнути, повернути, розкрутити, натиснути, потягти, штовхнути і на власні очі побачити, як працює той чи інший закон науки, відтепер можна, лише відвідавши новостворений музей. Цією унікальною можливістю скористалися учні 7-В класу.

Детальніше



Економія електроенергії в моїй сім'ї (Пристінська Вікторія, 7-В клас)

Вимикаємо світло.

Вимикаємо електроприлади з розетки.

Користуємось комп’ютером лише за потребою.

У нашій квартирі - лише енергозберігаючі лампи.

Детальніше



Шлях енергозбереження у моїй родині (Подкаура Юлія, 7-В клас)

         У наше сьогодення практично перед кожним стає питання раціонального використання ресурсів. Задуматися про економію нас примушують тарифи, за якими ми сплачуємо за такі “блага цивілізації” як світло, тепло і вода.
         Але й інша причина економії, більш глобальна, але яка стосується нас безпосередньо – це виснаження енергетичних ресурсів планети.
         Моя родина теж долучається до енергозбереження. В моїй оселі змінено старі вікна з дерев’яними рамами, що вже розсохлись, та мали в деяких місцях щілини, через  які виходило тепло, на сучасні енергозберігаючі склопакети. Також  усунули всі дефекти у з’єднанні вікон та стін. Жалюзі, які є на наших вікнах, ми намагаємося не закривати без нагальної потреби. Сонячна енергія, яка потрапляє крізь відкриті жалюзі в квартиру, наповнює її природним світлом.
         Ці прості речі дають моїй сім’ї змогу долучитися до збереження ресурсів планети.

Детальніше