Грандіозний запуск проекту «Енергоефективні школи»

     18 жовтня у нашій школі панували хвилювання та піднесений настрій. Адже саме в цей день мав відбутися урочистий запуск проекту «Енергоефективні школи». До підготовки цього свята з ентузіазмом долучилися всі вчителі, учні, батьківські комітети класів. І результат виправдав всі сподівання – грандіозне свято відбулося!

      У цей день в школі було багато почесних гостей: представники  компанії «D.ТЕК», Інституту місцевого розвитку, «Київенерго», Управління освіти Подільського району та ін. Спочатку всі гості мали змогу ознайомитися із інформаційними стендами, які готували всі методичні об'єднання вчителів школи. Ці стенди висвітлювали втілення проблеми енергозбереження у фізиці, хімії, біології, математиці, усній народній творчості, художній літературі тощо.

Детальніше



Перший крок на шляху енергозбереження

      Енергозбереження у «Всесвіті» - дійсно один із пріоритетів у роботі не лише в цьому навчальному році, а й у перспективі.

      Настав час втілювати в життя плани, мрії, сподівання! 18 жовтня наша школа робить перший крок на шляху під назвою «Енергоефективні школи». Спільними зусиллями учнів, вчителів, батьків підготовлено грандіозний запуск проекту. Саме цей концерт є втіленням нашого спільного прагнення передати всім наші знання про шляхи вирішення проблем енергозбереження.

Детальніше



6-а намагається берегти ресурси усі, в ім'я продовження життя на Землі

03.10.13 Учні 10 класу на уроці української мови написали диктант «Ресурсів однієї планети для глобального суспільства споживання замало»

08.10.13  Учні 10 класу написали докладний переказ тексту із творчим продовженням «Вода…  Ти саме життя»

02.10.13 Учні 6-А класу на уроці української мови написали диктант «Енергозбереження»

Конкурс емблем 6-А класу . Перемогла емблема Шаповал Дарини

Конкурс малюнків та плакатів учнів 6-А класу

Екскурсія до Музею Пожежної Справи. Екскурсовод розповідає учням 6-А класу як пожежні п.ч.№25 досягають мінімального використання енергоресурсів, використовуючи воду із природних водойм

Детальніше



Звіт вчителя Максимчук М.В.

1.     7. 10. 13. проведено класну годину «Зберігаємо тепло»

2.     Учениці 5-А класу Кравченко Вікторія та Кузьменко Емілія читали казки про енергозбереження, які придумали самі.

3.     В класі створено куточок енергозбереження.

4.     Розроблено і замовлено значки з символікою «Зберігайте енергію»

5.     10. 10.13 на уроці фізики учні 9 – Б класу Мороз Олексій, Голота Єгор, Горовий Богдан та Грицюк Денис виступили із повідомленням про енергозберігаючі лампи.

6.     10.10.13 учні 5 – А класу проводили репетицію до свята запуску проекту «Енергоефективні школи»

Детальніше



«Заощаджуй в школі, вдома»

     У рамках  проекту по енергозбереженню, метою якого є звернення уваги до проблем використання енергії, економії енергоресурсів, охорони навколишнього середовища, залучення школярів до корисної діяльності з питань енерго- і ресурсозбереження, були проведені різноманітні актуальні на сьогодні і цікаві виховні заходи.

Детальніше



Урок-дискусія «Альтернативні види енергії»

         На сьогоднішній день багатьох людей нашої планети Земля  турбує ситуація, яка склалася з невідновлювальними ресурсами. За розрахунками вчених, кількість видобутку сировини для енергетики мають вичерпатися  уже в недалекому  майбутньому. Якщо всі потреби людства мають бути задоволені лише за рахунок хімічного палива, людству повинно вистачити  вугілля, нафти та газу лише на 150 років. А забруднення від цих видів палива дуже небезпечне  для навколишнього середовища. До того ж, 90% видобутої сировини стає відходами, які забруднюють довкілля.

        Тому нас, учнів 7-в класу, зацікавила тема альтернативних видів енергії, які стануть допомогою людству у майбутньому, саме цьому була присвячена наша робота у міні-групах в рамках уроку-дискусії. Ми розглядали такі види альтернативної  енергії: енергія води, сонця, вітру, енергія припливів і відпливів.

Детальніше



ЕКОНОМІЯ І БЕРЕЖЛИВІСТЬ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ – СПРАВА ВСІХ І КОЖНОГО

      10 жовтня учні 9-Б класу провели рольову гру для учнів 6-А класу на тему «ЕКОНОМІЯ І БЕРЕЖЛИВІСТЬ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ – СПРАВА ВСІХ І КОЖНОГО», метою якої було формування в учнів поняття про значення електроенергії в житті людини; ознайомлення із заходами раціонального використання електроенергії з опорою на знання дітей з фізики та їх життєвий досвід; розвиток сприйняття, уяви, артистичності учнів, виховання дбайливого господаря, який нестиме відповідальність за збереження електроенергії, вмітиме правильно її використовувати.

       Учні жваво обговорювали, яке значення для людини має електроенергія та як раціонально її треба використовувати. Урок був незвичайний, адже під час його проведення діти відправились у незвичайну подорож по країні Електроенергії. Мандрували по станціях : «Довідкове бюро», «Економіст», «Експерт», «Колегіум Лідер».

Детальніше



Звіт 8- б класу.

    Оформлення інформаційного куточка енергозбереження, в який входять матеріали по збереженню клімату Землі, ознайомлення учнів класу з джерелами альтернативної енергії.

    Учні 8-б класу взяли активну участь у конкурсі на кращу емблему, розробці розмальовок для учнів початкової школи.

    3.11 жовтня 2013р. у 8-б класі пройшла виховна година «Енергозбереження в побуті», на якій розглядалися важливі питання збереження електричної , теплової енергії, води вдома та в школі. Учні класу підготували матеріали про важливість економного споживання енергії, заходи, які сприяють її збереженню.

Детальніше



Засідання кафедри фізико-математичних наук

     30.09.2013 року було проведено засідання МО предметів фізико-математичного циклу, на якому вчителі обговорювали положення про запуск проекту « Енергоефективні школи». Ухвалили рішення про проведення збору інформації для презентацій про проблеми енергозбереження. 

Детальніше



Диктанти

Протягом минулого тижня (30 вересня – 04  жовтня ) були написані диктанти на тему енергозбереження учителем Толочко І.Г. у  таких класах :

6-Б  «Енергозбереження»,

8-А  «Енергозбереження»,

9-А «Ощадливе використання електроенергії»

9-Б  «Енергоспоживання в Україні»,

11 «Заощадження електроенергії» 

    Мета була досягнута: учні розширили знання  про енергозбереження, його значення, необхідність у сучасних умовах . Зрозуміли, що їхні дії віднині  повинні були направлені на збереження і раціональну витрату електроенергії як у школі, так і  вдома .

Детальніше