Пластику – друге життя
Кожен знає, скільки побутових відходів попадає на звалище. Це пластикові пляшки, папір, залишки їжі… А щоб їх переробити, скільки потрібно коштів! Учні 11 класу задумалися, як розумно примінити побутові відходи , дати їм «друге життя». Адже це один із шляхів енергозбереження. Ось їхні пропозиції.
- Із пластикових пляшок можна зробити декоративну вазу для квітів.
- До картопляних шкірок добавити трохи зерна і зварити їжу для птахів.
- Із пластикових пляшок зробити годівнички для пернатих.
Інсценізація казки: «Про двох маленьких принців»
Учні 6-Б класу 19 листопада інсценізували казку на тему енергозбереження: «Про двох маленьких принців».
В королівстві у одного короля росли сини – близнята…
Батько – король запрошував для їхнього навчання найкращих учителів…
На день народження батько-король подарував хлопчикам по маленькому будиночку. Коли в одного з братів вичерпалися запаси води, газу, електроенергії, він прийшов просити допомоги в іншого…
- Дай, будь ласка, мені теплої води, щоб заварити чаю, бо в моєму будиночку відсутній газ, немає опалення. А я дуже замерз і хочу зігрітися…
- І телевізор у мене вдома не працює, бо немає електроенергії…
Основна задача, яка ставилася перед шестикласниками, зрозуміти, що кожен повинен економити воду, електроенергію, газ, адже їхні запаси вичерпні.
«Екошкін будиночок»
14 листопада учні 8-б класу відвідали дитячий навчальний заклад № 449, де провели для вихованців старших груп пізнавальний та цікавий захід «Екошкін будиночок». Школярі ознайомили дітлахів з правилами економії світла, води, тепла вдома ті в дитячому садочку.
Відвідування «Експериментаніуму»
У музеях ми звикли бути пасивними спостерігачами, сприймаючи експонати крізь скло. Науково-розважальний центр «Експериментаніум» покликаний розвіяти наші стереотипні уявлення та усталені заборони. Увімкнути, повернути, розкрутити, натиснути, потягти, штовхнути і на власні очі побачити, як працює той чи інший закон науки, відтепер можна, лише відвідавши новостворений музей. Цією унікальною можливістю скористалися учні 7-В класу.
Економія електроенергії в моїй сім'ї (Пристінська Вікторія, 7-В клас)
Вимикаємо світло.
Вимикаємо електроприлади з розетки.
Користуємось комп’ютером лише за потребою.
У нашій квартирі - лише енергозберігаючі лампи.
Шлях енергозбереження у моїй родині (Подкаура Юлія, 7-В клас)
У наше сьогодення практично перед кожним стає питання раціонального використання ресурсів. Задуматися про економію нас примушують тарифи, за якими ми сплачуємо за такі “блага цивілізації” як світло, тепло і вода.
Але й інша причина економії, більш глобальна, але яка стосується нас безпосередньо – це виснаження енергетичних ресурсів планети.
Моя родина теж долучається до енергозбереження. В моїй оселі змінено старі вікна з дерев’яними рамами, що вже розсохлись, та мали в деяких місцях щілини, через які виходило тепло, на сучасні енергозберігаючі склопакети. Також усунули всі дефекти у з’єднанні вікон та стін. Жалюзі, які є на наших вікнах, ми намагаємося не закривати без нагальної потреби. Сонячна енергія, яка потрапляє крізь відкриті жалюзі в квартиру, наповнює її природним світлом.
Ці прості речі дають моїй сім’ї змогу долучитися до збереження ресурсів планети.
Урок-конференція «Енергія хвиль та припливів»
8.11.2013 року в 10 класі було проведено урок-конференцію на тему «Енергія хвиль та припливів». На уроці було представлено відео «Генератор енергії морської води» та інформацію щодо енергії хвиль. Енергія припливів і відпливів у кілька разів більша, ніж в усіх річках планети. Енергія хвиль може бути перетворена в електрику як за допомогою берегових установок, так і за допомогою установок у морі недалеко від берега. Сьогодні ціла низка країн проявляють чималий інтерес до перетворення теплової енергії океану. Для України промислове використання цих ресурсів є проблематичним через замерзання Азовського і Чорного морів і відсутність територій для побудови ГЕС.
Міжнародний день толерантності у нашій школі
16-го листопада 1995 р. держави – члени ЮНЕСКО на 28-й сесії Генеральної конференції одностайно прийняли «Декларацію принципів толерантності». Саме цей день проголосили Міжнародним днем толерантності. В Декларації розглянуто основні принципи толерантності і шляхи утвердження цих принципів у світовому співтоваристві.
Ідеї толерантності набувають все більшого визнання в сучасному світі, все більше країн активно запроваджують їх у свою освіту, державно-суспільне життя, розглядають їх як найдієвіший засіб досягнення взаєморозуміння, взаємоповаги, злагоди між громадянами.
Сьогодні знавці історії, а завтра – її творці
Згідно з планом роботи школи та з метою розвитку інтересу учнів до вивчення історії, розвитку логічного та аналітичного мислення в школі було проведено Тиждень історії та правознавства з 11.11.2013р. по 15.11.2013 року.
Під час його проведення учні відгадували кросворди, ребуси на правову та історичну тематику, брали участь у вікторинах та пізнавальних історичних іграх, отримували нову інформацію та цікаві знання.
Зустріч з викладачами Коледжу архітектури і дизайну
14 листопада учні 9-Б, 6-Б, 11-А класів відвідали бібліотеку Подільського району, де відбулась зустріч з викладачами Коледжу архітектури і дизайну. Учні прослухали лекцію, подивились презентацію «Сучасні технології опалення та альтернативні джерела енергії». Разом з гостями , учні активно обговорювали необхідність та переваги нових технологій опалення будинків, нагрівання води. Гості розповіли учням про досвід країн Європи щодо використання нових джерел енергії таких, як вітряки,геотермальна енергія,біоенергетика та інше. Багато питань і жвава дискусія дали зрозуміти ,що такі зустрічі треба проводити часто.