Звіт 8- б класу.
Оформлення інформаційного куточка енергозбереження, в який входять матеріали по збереженню клімату Землі, ознайомлення учнів класу з джерелами альтернативної енергії.
Учні 8-б класу взяли активну участь у конкурсі на кращу емблему, розробці розмальовок для учнів початкової школи.
3.11 жовтня 2013р. у 8-б класі пройшла виховна година «Енергозбереження в побуті», на якій розглядалися важливі питання збереження електричної , теплової енергії, води вдома та в школі. Учні класу підготували матеріали про важливість економного споживання енергії, заходи, які сприяють її збереженню.
Засідання кафедри фізико-математичних наук
30.09.2013 року було проведено засідання МО предметів фізико-математичного циклу, на якому вчителі обговорювали положення про запуск проекту « Енергоефективні школи». Ухвалили рішення про проведення збору інформації для презентацій про проблеми енергозбереження.
Диктанти
Протягом минулого тижня (30 вересня – 04 жовтня ) були написані диктанти на тему енергозбереження учителем Толочко І.Г. у таких класах :
6-Б «Енергозбереження»,
8-А «Енергозбереження»,
9-А «Ощадливе використання електроенергії»
9-Б «Енергоспоживання в Україні»,
11 «Заощадження електроенергії»
Мета була досягнута: учні розширили знання про енергозбереження, його значення, необхідність у сучасних умовах . Зрозуміли, що їхні дії віднині повинні були направлені на збереження і раціональну витрату електроенергії як у школі, так і вдома .
Банк корисних ідей
10 жовтня 2013 року з ініціативи учнів у 7-Б класі було створено «Банк корисних ідей». Кожен школяр з допомогою батьків розробив поради, як слід економити електроенергію, газ, воду вдома. Завдяки оформленому стенду, з цими порадами тепер можуть ознайомитися всі учні та вчителі школи. А учні 7-Б класу і надалі налаштовані систематично поповнювати класний «Банк корисних ідей» новими порадами та рекомендаціями.
Проблеми енергозбереження. Сесія міської ради
03.10 у 7-Б класі було проведено урок-тренінг з елементами рольової гри «Проблеми енергозбереження. Сесія міської ради».
Напередодні гри учні були поділені на 4 групи: експерти з енергозбереження, теплозбереження, водопостачання та екологи.
Зберегти тепла багато допоможем мамам й татам
1.09.2013 р. початкова школа розпочала роботу над проектом «Зберегти тепла багато допоможем мамам й татам» під гаслом «Хто економить енергію змалку, той дбає про майбутнє планети».
11.09.2013р. відбувся перший конкурс «Емблема проекту», в якому приймали участь не лише учні початкової школи, а й їх батьки, які допомагали творчо реалізувати всі ідеї юних енергоекономів.
Переможцями конкурсу стали Бичков Лев (2 – А клас) і Голестанех Аріана (2-А клас).
Їх найкращі ідеї були втілені при створенні головної емблеми проекту.
17.09.2013 р. початкова школа провела конкурс символів проекту «Еколампуля і гном енергоеконом». Діти разом з батьками зображували тендітну фею Еколампулю та її помічника у справі економії та збереження тепла і енергії – гнома Енергоеконома.
Переможцями конкурсу стали: гном Енергоеконом від Свідзінського Андрія (1 – А клас), та Еколампуля від Бичкова Лева (2 – А клас). Всі роботи представлено на біг-стендах, що вісвітлюють розмаїття цікавих та оригінальних ідей.
Лінійка по енергозбереженню
30 вересня 2013 року відбулася традиційна організаційна лінійка для учнів 5-7-х та 8-11-х класів, яка була присвячена запуску Проекту «Енергоефективні школи» в нашій школі.
Міжнародний день миру
Мало просто навчити дітей читати і писати, варто ще виховати в них і сучасну Людину. Що таке сучасна Людина? Це людина – добра, чуйна, розумна та незалежна. Це Людина, що може приймати грамотні рішення, і рішення ці дивляться у майбутнє. У те, в якому можна жити з упевненістю.
Нарада при директору
Одним із завдань сучасної школи, безперечно, є виховання енергетично та екологічно грамотного, відповідального і свідомого майбутнього споживача, який зберігає і раціонально використовує природні ресурси. Саме тому спеціалізована школа №118 «Всесвіт» долучилася до освітньої програми «Енергоефективні школи», створеної за сприяння компанії «D.ТЕК» Інститутом місцевого розвитку.26 вересня у школі відбулася установча нарада щодо організації впровадження проекту. Кожен член педагогічного колективу усвідомив для себе основне завдання цієї програми - вироблення в учнів розуміння того, що енергія є цінним ресурсом та усвідомлення необхідності заощадження енергоресурсів для збереження клімату та життя на Землі.
СШ № 118 "Всесвіт" стала однією з 11 пілотних шкіл міста Києва з впровадження освітньої програми «Енергоефективні школи».